11 clubs santcugatencs reben els Premis a la Qualitat Esportiva de l’Esport Federat

hoquei_herba_juniorf-ccampo.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
03/06/10 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura

11 clubs esportius de Sant Cugat es repartiran més de 63.000 euros dels Premis Qualitat de l’Esport Federat. Aquests premis els concedeix la Secretaria General de l’Esport atenent a diferents criteris com són el foment de l’esport femení, la promoció del nombre d’equips i els resultats aconseguits. El Junior amb 25.000 euros i el Club Corfbol Sant Cugat i el Club Voleibol Sant Cugat amb més de 9.000 són les entitats locals més beneficiades.

1.129 entitats catalanes rebran els Premis a la Qualitat de l’Esport Federat i entre aquests clubs hi ha 11 de la nostra ciutat. Totes aquestes entitats reben diferents quantitats econòmiques en funció del seu foment de l’esport femení i promoció de la igualtat de gènere, la promoció del nombre d’equips i llicències de base, la participació de jugadors amb les seleccions i els resultats obtinguts en categories de promoció. La Secretaria General de l’Esport destina enguany 5,7 milions d’euros i 63.000 beneficiaran 11 clubs esportius de la nostra ciutat. El Junior amb 25.000 euros, el Club Corfbol Sant Cugat i el Club Voleibol Sant Cugat amb més de 9.000 o el Club Tennis Natació Sant Cugat amb més de 7.000 són les entitats santcugatenques que resulten més afavorides. Una altra entitat premiada ha estat el Patí Hoquei Club Sant Cugat, que rebrà 1.392 euros. El seu president, Miquel Soler, creu que la seva entitat mereix aquest premi.

Declaracions

Miquel Soler

Som un club jove, actiu i dels millors en formació de jugadors. Ens mereixem aquest premi.

El Club Esportiu Valldoreix, l’Olímpyc Floresta, el Sant Cugat Esport, el Club de Golf Sant Cugat, la UESC, la Penya Blaugrana Sant Cugat i l’Handbol Sant Cugat són la resta de clubs que rebran aquests guardons.