El Grup Mediterrània reuneix sobre l’escenari ballarins i exballarins

El cos de dansa ha ofert l'espectacle '20 anys ballant'

grup-mediterrania-festa-major2015.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
26/06/15 a les 00:32h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

El Grup Mediterrània ha dedicat l’actuació de Festa Major, la més important de l’any per al grup, a les seves dues dècades de trajectòria. Per a l’ocasió, ballarins i exballarins de l’entitat s’han unit aquest divendres a la plaça de l’Om en l’espectacle ’20 anys ballant’. El muntatge ha ofert 13 de les coreografies més significatives del Grup Mediterrània, entre elles alguns fragments de ‘Quadrigènia’, estrenada a la festa grossa de l’any passat. La plaça s’ha omplert per veure el Grup Mediterrània.

Una trentena de ballarins i exballarins ha pujat a l’escenari de la plaça de l’Om per recordar els 20 anys del Grup Mediterrània. L’espai s’ha omplert de gom a gom per veure l’actuació més important de l’any per al grup, com ha explicat la membre de la junta Marta Manyoses.

Declaracions

Marta Manyoses

És l’actuació més important perquè ensenyem el que hem fet durant l’any i ho fem a Sant Cugat amb el nostre públic.

L’espectacle ha ofert les coreografies ‘Tot recordant l’Alguer’, ‘Catalònia’, ‘Camperola’, ‘L’Espunyolet del Berguedà’, ‘Bolero de Torrent’, ‘A una plaça de Sóller’, ‘Contrapàs nou’, ‘A Margalida’, ‘Baixant de la font del Gat’, ‘L’envelat’ i tres fragments de ‘Quadrigènia’