Compromís de l’Ajuntament per a una solució definitiva a la riera de Saladrigues

mussol-riera-floresta.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
22/09/15 a les 19:35h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

L’Ajuntament es compromet a solucionar la problemàtica de les aigües residuals a la riera de Saladrigues de la Floresta en un termini de 18 mesos. Ho ha acordat per unanimitat el ple municipal amb una moció institucional a proposta d’ICV-EUiA.

Escolta-ho

La moció

exposa que és freqüent que les aigües residuals baixin per la riera de Saladrigues. Això es produeix perquè quan plou la canalització de les aigües residuals que ressegueix la riera s’embossa i aquestes aigües baixen a cel obert per la llera de la riera, com ha explicat el regidor d’ICV-EUiA Ramon Gutiérrez.

Declaracions

Ramon Gutiérrez

Quan plou, la riera de Saladrigues recull aigües fecals que comporten problemes. De moment, les accions puntuals que s’hi han fet no els han solucionat.

Segons el text aprovat, en els darrers 10 mesos aquesta incidència s’ha produït almenys vuit vegades. La moció aprovada també recull que, mentre no arribi una solució definitiva, el consistori efectuarà actuacions ràpides en cas de necessitats i retirarà de la riera els residus de llots d’aigües brutes.