Neix l’Smart Meeting, un catàleg per promocionar el turisme de reunions a Sant Cugat

smart-meeting-franquesa.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
12/02/16 a les 13:41h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Economia

Sant Cugat ja disposa de l’Smart Meeting, un catàleg en format paper i elèctronic per impulsar el turisme de reunions i congressos entre el món empresarial. Per aconseguir aquest objectiu, l’eina recull informació bàsica de la ciutat i dels sectors econòmic, cultural, hoteler, comercial i d’oci de Sant Cugat.

Segons dades del 2014, 32.000 executius van dormir a Sant Cugat aquell any i, durant el primer semestre de l’any passat, unes 22.000 persones van pernoctar a la ciutat per acudir a reunions a les empreses de la ciutat. En aquest sentit, la tinenta d’alcalde de Cultura, Coneixement i Promoció de la Ciutat, Carmela Fortuny, ha subratllat que la ciutat necessitava un instrument per atreure reunions i trobades empresarials.

Declaracions

Carmela Fortuny

És un catàleg que s’adreça a les empreses perquè la ciutat mostri tots els actius.

El catàleg és fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament i el sector privat. Una de les entitats que s’ha implicat en la gestació de la guia és Sant Cugat Empresarial. El seu president, Joan Franquesa, ha destacat la importància de posar en valor els punts forts de la ciutat davant l’empresariat.

Declaracions

Joan Franquesa

Cal tenir eines de benvinguda per a les empreses per evitar que les companyies només esitiguin a la ciutat perquè tenen bons edificis.

El catàleg també té edicions en anglès

i en espanyol. La presentació de l’Smart Meeting ha tingut lloc aquest divendres al Cafè Auditori amb presència de representants del teixit empresarial, cultural i comercial de Sant Cugat.