El col·lectiu Dissidència Sònica lamenta que l’Ajuntament els faci instal·lar un limitador de so al festival Trona quan es tracta d’una proposta de petit format que hauria d’evitar, diu, problemes acústics. El cartell de l’edició d’enguany, que tindrà lloc aquest dissabte al parc de Ramon Barnils de set de la tarda a una de la matinada, està format per Splinter Sticks, Big Potta & Teks Meks, The Foxholes, Dj Rambla, Zeks, Postura i Underways.
El membre de Dissidència Sònica Quimantú Segura ha explicat a Cugat.cat que els limitadors més senzills tenen un preu de 500 euros que hauria d’assumir l’organització. Segura creu que des del consistori no es coneix prou bé el festival.
Quimantú Segura
El festival Trona és una proposta que segueix una ‘lògica comunitària’, ha explicat Segura, ja que serveix per establir vincles entre els col·lectius musicals de la ciutat.
Quimantú Segura
No és la primera vegada que aquest festival desencadena queixes, ja que el 2014
el Trona es va traslladar al parc de Ramon Barnils després que l’Ajuntament canviés la ubicació a última hora. Segons l’organització, ‘estan cansats’ d’aquests conflictes i cada any intenten buscar maneres per evitar-los.

