Sant Cugat a la Butxaca, la targeta de fidelització de l’associació Sant Cugat Comerç (StC), ha superat els 10.500 usuaris en el primer any en funcionament. S’ha convertit en la segona targeta d’aquestes característiques amb més clients al municipi, després de la del Caprabo i seguida per la de l’Ikea. La targeta permet acumular punts als establiments locals adherits a la campanya i bescanviar-los per regals.
Segons dades de Sant Cugat Comerç, la targeta suma uns 2.877 compradors de mitjana al mes, que compren als establiments adherits 2,44 vegades al mes i gasten uns 141,49 euros de mitjana. El gerent de StC, Jesús Carballo, s’ha mostrat satisfet per aquest primer any de funcionament de la targeta.
Jesús Carballo
Carballo també ha explicat a Cugat.cat les assignatures pendents i els reptes que es marca l’associació.
Jesús Carballo
En el primer any de funcionament, s’han efectuat més de 65.500 transaccions, que han superat els dos milions d’euros, i s’han entregat als usuaris 2.271 regals.

