Arrenca sense incidències la jornada electoral a Sant Cugat

150927-votacionsfoto.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
26/06/16 a les 09:06h
 |  2 minuts de lectura

Els 29 col·legis electorals habilitats a Sant Cugat per a la jornada de votacions al Congrés dels Diputats i el Senat han obert puntualment aquest diumenge a les nou del matí. En total, s’han constituït les 86 meses electorals sense incidències destacables, segons han confirmat fonts municipals. 59.828 persones, 659 més que en les eleccions del desembre, estan cridades avui a participar a les eleccions espanyoles.

Hi ha els mateixos col·legis electorals que en les últimes eleccions, però canvia el de les Piscines del Parc Central per la seu de l’Escola Bressol Municipal Tricicle. La tinenta d’alcalde de Presidència, Cristina Paraira, ha confirmat el bon funcionament de la jornada.

Declaracions

Cristina Paraira

Ha arrencat amb normalitat. S’ha desenvolupat molt bé i els 29 col·legis electorals estan oberts i les 86 meses constituïdes. Sense cap incident.

L’Ajuntament ha organitzat un dispositiu especial al municipi

d’una vuitantena de treballadors per garantir el bon funcionament dels comicis. Aquest dispositiu inclou la logística del muntatge, el suport informàtic, la informació al ciutadà, el suport tècnic i la vigilància als col·legis electorals i els cossos de seguretat.

Desplegament a Cugat.cat

Es farà una cobertura especial

de la jornada a la web i al 91.5 FM. Al matí es recolliran els moments de vot de representants de les candidatures

i les xifres de participació. A partir de les vuit del vespre, Cugat.cat farà un seguiment del recompte de vots a la ciutat i recollirà les opinions de les diverses formacions locals.