Els comptes acordats per Convergència i ERC-MES incorporen l’anunciat milió per als pressupostos participatius, més de dos per a millorar carrers i jardins i 1,4 per a mobilitat i via pública. Les inversions inclouen més de tres milions per a instal·lacions esportives, un dels quals anirà al reivindicat complex esportiu de Mira-sol. El 2017 serà una realitat la primera fase d’aquest projecte amb la piscina coberta i una sala multifuncional. Dos pessics del pastís inversor es destinen a l’adequació d’un pavelló a l’institut Leonardo
i al projecte de la Biblioteca Central, mentre que 1,3 milions aniran a parar a la promoció de pisos públics per a gent gran de Rius i Taulet. La sala polivalent costarà un milió i dotarà la ciutat d’un espai amb sala de concerts i bucs d’assaig, oberta a l’ús ciutadà. Ho detalla el tinent d’alcalde d’Economia, Damià Calvet.
Damià Calvet
La partida més important en inversions és la reserva de 4,8 milions per a les expropiacions de zones verdes, finançats amb un endeutament del mateix import.

