L’oposició de Valldoreix vol que les xarxes socials, el web i el butlletí de l’EMD reflecteixin la seva feina

emd-web-nova.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
16/05/17 a les 21:45h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

C’s, ERC-MES i la CUP-PC, en una proposta original dels taronges, demanen a l’EMD que les xarxes socials, el butlletí i el web del territori reflecteixin la feina de l’oposició. El text, que es presentarà a la junta de veïns d’aquest dijous, recull l’esperit de la moció que ICV-EUiA va proposar al ple de Sant Cugat del mes passat.

La moció reclama incloure al web i a les xarxes socials l’activitat de tots els grups municipals i per garantir la presència de l’oposició a l’òrgan editorial del butlletí ‘Info Valldoreix’, publicació digital i en paper on aquests partits tenen un espai d’opinió. Susanna Casta és la vocal taronja a la junta de veïns.

Declaracions

Susanna Casta

En un dels acords de la moció posem que a l”Info Valldoreix’ tinguem més responsabilitat.

C’s i ERC-MES van presentar amb ICV-EUiA la moció que va presentar-se al penúltim ple de Sant Cugat i que va topar amb una proposta alternativa de l’equip de govern. Els proposants i la resta de l’oposició, tret del regidor no adscrit, van refusar el text de PDeCAT-Demòcrates i el PSC. L’acord assolit va aprovar que les xarxes socials de l’Ajuntament mencionaran a partir d’ara els partits que proposen les mocions del ple.