El PP exigeix a l’alcaldessa,
El portaveu de la formació, Álvaro Benejam, ha lamentat que ‘no es respectin les decisions judicials’ i ha exigit un cop més
que l’Ajuntament torni a ‘penjar les banderes oficials, tal com marca la llei’. Benejam, a més, ha negat que els alts càrrecs cessats i empresonats siguin presos polítics.
Álvaro Benejam
Els populars consideren que tot i que tots els partits tenen dret a manifestar la seva opinió sobre qualsevol qüestió, no tenen dret a utilitzar les institucions amb ‘fins partidistes’. El també president del partit, ha qualificat de ‘curiós’ que la pancarta es pengés el mateix dia que l’AN dictés presó incondicional pel vicepresident i els consellers cessats i ha requerit a l’alcaldessa que els informi de quants diners ha costat la pancarta i de qui l’ha pagada.

