ERC-MES i les JERC reben amb cautela l’anunci de la construcció de la Sala Polivalent

171128-regidors-erc-mes.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
11/01/18 a les 14:09h
 |  3 minuts de lectura
Secció: Política

ERC-MES i les JERC celebren que l’equip de govern abordi el projecte de ‘la llargament reclamada’ Sala Polivalent. Tot i això, els republicans es mostren cautelosos i recorden que ‘no és la primera vegada que s’anuncia un projecte que després no correspon amb la realitat’, en referència a la Sala Hoboken. Els independentistes també exigeixen a l’executiu local un compromís ‘públic i inequívoc’ que el nou equipament es gestionarà conjuntament entre l’Ajuntament, el teixit associatiu i les bandes musicals de la ciutat. En aquest sentit, insten el govern a començar una roda de contactes amb els agents implicats.

Per la seva part, les joventuts republicanes es feliciten pel pas endavant en la posada en marxa de la Sala Polivalent a la planta superior de les actuals sales de Cinesa i carreguen contra els ‘incompliments durant més de 12 anys dels governs de Convergència’. De fet, la construcció d’una Sala Polivalent

i de concerts

el 2017 va ser el requisit indispensable perquè les JERC donessin suport a la reedició de l’acord pressupostari amb l’equip de govern

el 2017. En aquesta línia la branca juvenil d’Esquerra també critica que el PDeCAT-Demòcrates trenqués ‘unilateralment’ l’acord pressupostari amb la incorporació del regidor del PSC, Pere Soler, a l’equip de govern. El regidor del grup municipal Èric Gómez ha explicat a Cugat.cat com han rebut la noticia.

Declaracions

Èric Gómez

Ho rebem amb prudència, satisfets de qualsevol avenç amb la sala de concerts, però estarem molt pendents que el govern no torni a estafar el jovent, les entitats i el grups locals.

Tot i que l’actuació preveu instal·lar dos bucs d’assaig al Casal Torreblanca, el grup municipal insisteix en la necessitat d’incorporar-ne al nou equipament. Això sí, els republicans veuen amb bons ulls el canvi d’ubicació, tot i que inicialment la construcció de la sala estava prevista als terrenys que hi ha darrere del Teatre-Auditori, i ho veuen com una oportunitat per municipalitzar l’edifici del cinema. Segons ERC-MES, la sala serà una realitat gràcies als 500.000 euros pressupostats que encara resten per a la sala després que l’equip de govern decidís avançar

mig milió pressupostat inicialment a la Sala Polivalent per a la construcció de l’edifici definitiu de l’escola La Mirada.