L’Ajuntament, amb el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), regularà la mobilitat en bicicleta i altres ginys a Sant Cugat amb una ordenança o bé actualitzant la que aborda la circulació, aprovada el 1988 i modificada parcialment fa cinc anys. L’objectiu de la iniciativa és establir les normes d’ús i de seguretat als carrers de la ciutat per conciliar la mobilitat entre els diferents usuaris de la via pública. L’acord parteix
L’aprovació d’aquest text converteix Sant Cugat en la segona ciutat de l’AMB, després de Barcelona, que regula aquest mitjà de transport. Ho ha explicat el portaveu de Cs, Aldo Ciprian.
Aldo Ciprian
El consistori engegarà campanyes de conscienciació i sensibilització sobre l’ús de la bicicleta i altres mitjans de transport mecànics i elèctrics a la ciutat. En aquest sentit també se seguirà fent difusió del registre municipal de bicicletes que es va posar en marxa el 2016.

