Surt a subhasta la concessió de la part pública del pàrquing de Can Quitèria

La guanyadora assumirà la gestió fins al 2055

170425-parking-can-quiteria.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
12/07/18 a les 16:30h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

La concessió de les 109 places públiques d’aparcament de la plaça de Can Quitèria sortirà a subhasta dimecres de la setmana vinent. L’empresa concessionària, Construcciones Alcaraz, que també es va encarregar de la construcció, es troba en fallida i la venda li hauria de permetre eixugar part del deute, de més d’1,6 milions d’euros. L’empresa que se’n faci càrrec haurà d’assumir les condicions de la concessió i això, espera l’Ajuntament, servirà per tornar a obrir l’equipament 24 hores i caps de setmana, a més de poder fer-hi pagaments amb targeta.

La tinenta d’alcalde de Mobilitat, Cristina Paraira, ha explicat a Cugat.cat que Construcciones Alcaraz havia intentat fer el traspàs de la concessió, però finalment l’empresa interessada s’ha fet enrere. També ha aclarit que la concessionària no arrossega cap deute amb el consistori, tot i que admet que hi havia hagut alguns endarreriments que ja s’han subsanat. Tot plegat, ha assenyalat, ha de servir per recuperar els serveis a l’aparcament després d’anys d’obstacles.

Declaracions

Cristina Paraira

Com que estaven embargats no podien tenir datàfon, no es podia pagar amb targeta. Pels caps de setmana, la persona que tenien contractada patia una malaltia i no la podien cobrir. Era molt complex.

Paraira ha afegit que l’Ajuntament no pot fer cap acció per accelerar el procés fins que no hi hagi nova empresa concessionària. El ple municipal va demanar, el juny de l’any passat, que el pàrquing tornés a obrir.