La Sala Capitular del Museu del Monestir acull fins l’11 de setembre la mostra ‘33.000 dies: Joan Tortosa. Exposició antològica’. Es tracta d’una mostra que es va inaugurar el juny passat on es poden veure les obres plàstiques i literàries del
L’any passat, el ple nomenava Joan Tortosa fill predilecte. Amb aquesta exposició l’Ajuntament posa en valor el seu treball plàstic i literari. L’alcaldessa, Carmela Fortuny, valorava així que el nomenament de fills predilectes s’han d’acompanyar d’iniciatives que vagin més enllà del títol.
Carmela Fortuny
Tortosa ressaltava que el recull pictòric ha esdevingut ‘una obra en sí mateixa’.
Joan Tortosa
L’exposició, comissionada per Imma Pueyo, és un recull de l’obra ‘més representativa de l’artista’ i que permet conèixer, en detall, l’obra de Tortosa per etapes. Hi destaquen diverses reproduccions del Monestir i un retrat de l’exalcalde Roc Codó.

