Els veïns mobilitzats per
La iniciativa l’han traslladat a Salut aquest divendres en una reunió on també han participat representants de l’Ajuntament i de Mútua Terrassa, que gestiona els serveis. El veïnat també reclama que els consultoris tinguin el personal imprescindible a diari, tant mèdic, com d’infermeria i d’administració. La demanda també insta a la reobertura total dels espais una vegada s’hagi superat la crisi sanitària. Des del departament s’han compromès amb el veïnat a valorar la proposta i donaran una resposta abans del 6 de novembre. En un comunicat enviat als mitjans de comunicació, els veïns lamenten que Salut i Mútua Terrassa “no s’han mogut ni un mil·límetre en el seu posicionament”, ja que mantenen que les alteracions al servei es deuen a la crisi de la Covid-19. “Esperàvem una altra resposta”, admeten, i afegeixen que “si els motius que ens van mobilitzar resten en el mateix punt no cal dir que el veïnat sabrà fer la lectura pertinent”. Entre dijous de la setmana passada i aquest dilluns un grup de veïns es va tancar al Centre Social i Sanitari
com a protesta per reclamar l’obertura “total” dels consultoris florestà i planenc.

