Laura Porta, nova jugadora del Patí Hoquei Club Sant Cugat

La jove jugadora prové del Vila-sana i pretén ser un referent per "fer un salt qualitatiu" a l'equip santcugatenc

210702-presentacio-laura-porta-pati-hoquei-cedida.jpg
Laura Porta durant la presentació / Foto: Cedida
-->
Enllaç copiat al clipboard
02/07/21 a les 17:58h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

Laura Porta és el primer fitxatge per a la temporada que ve del Patí Hoquei Club Sant Cugat per a l’OK Lliga femenina. La jove jugadora prové del Vila-sana, on ha jugat tota la seva vida, i ja està a les ordres de Beto Borregán per ser un referent a l’equip santcugatenc.

Porta és ambiciosa de cara a les aspiracions de les santcugatenques la temporada que ve a l’OK Lliga. De fet, es marca quedar entre les quatre primeres i fer un bon paper a la Copa de la Reina, competició a la qual han debutat aquest mateix any. El seu nou entrenador, Beto Borregán, ha destacat que és una jugadora “especial” i que aportarà moltes coses tant en defensa, amb la recuperació de pilotes, com en atac, amb la seva visió de joc.

Declaracions

Laura Porta

Jo mai m’he canviat de club, sempre havia estat al Vila-sana. És un pas molt especial per a mi. I a nivell esportiu, crec que aprendré molt de les meves companyes, que també són molt joves com jo i podem ser un grup molt sòlid i arribar a estar entre les quatre primeres perfectament.
Declaracions

Beto Borregán

Estem parlant d’una jugadora especial. És molt jove encara, té molt camí encara per recórrer, però té coses de jugadora especial. També les tinc a l’equip, però del que hi havia al mercat, crec que és un fitxatge extraordinari.