L’espectacle ’50 sombras! El musical’ ha viscut aquest dissabte la seva estrena a Catalunya al Teatre-Auditori. El muntatge, que parodia amb molt d’humor el best-seller que ha enganxat milions de lectors d’arreu del món, ha fet riure de valent els 500 espectadors que han assistit a l’equipament santcugatenc.
Els jocs i les fantasies eròtiques del personatge Christian Grey de ’50 sombras de Grey’ s’han caricaturitzat a Sant Cugat amb ’50 sombras! El musical’. El muntatge s’ha mofat del best-seller per trencar els tabús amb el sexe, encara presents en la nostra societat. El director de l’espectacle, Jesús Sanz, ha explicat a Cugat.cat que el material de la novel·la eròtica es presta a la comèdia.
Jesús Sanz
El muntatge ha transformat les fantasies sexuals de Grey en números musicals i jocs humorístics, però en cap cas ha mostrat imatges explícites sexuals, tot i que l’espectacle no és recomanat per a menors de 16 anys. L’actriu Teresa Abarca, que interpreta el paper d’Anastasia, i l’actor Miguel Ramiro, que encarna el personatge de Christian Grey, han explicat que la seva funció és ridiculitzar totes les pràctiques i les actituds sexuals del llibre.
Teresa Abarca i Migu
El musical es va estrenar fa dos anys a Nova York i s’ha pogut veure a arreu dels Estats Units, França, Alemanya i Holanda. A l’octubre el muntatge va arribar a Madrid, on va estar gairebé vuit mesos al Teatro Nuevo Apolo. A Catalunya la propera parada del musical serà a Lleida, el 12 i 13 de juny.

