La santcugatenca Ariadna Hernández és la nova presidenta del consell nacional del partit Sociedad Civil y Democracia (SCyD), el partit de Mario Conde. Així ho han decidit aquest divendres els consellers de la formació en una sessió extraordinària del consell de direcció celebrada a Madrid, que ha servit per triar la nova composició del comitè executiu. La formació defensa la renovació política a través de la participació activa dels ciutadans i qüestiona el paper de la monarquia actual.
Sociedad Civil y Democracia considera que el sistema polític actual està corromput i que cal renovar-lo a través de la participació ciutadana. La formació, que va néixer l’octubre passat a Madrid sota el lideratge de Mario Conde, demana una estricta inspecció de les tasques dels càrrecs públics i qüestiona la monarquia actual. La presidenta del consell nacional de la formació, Ariadna Hernández, ha explicat a Cugat.cat que el partit planteja l’elecció ciutadana entre monarquia i república.
Ariadna Hernández
Hernández va néixer a Barcelona i resideix a Sant Cugat. És advocada, especialitzada en dret mercantil internacional i va ser membre de la junta directiva del PP a Sant Cugat.

