Tots els partits polítics amb representació al ple, excepte CiU a l’equip de govern, s’oposen d’entrada a l’arribada del Museu de les Matemàtiques a la ciutat. L’oposició considera que l’equipament on s’ha d’instal·lar aquest espai s’hauria de destinar a altres propostes per al barri.
El regidor de CiU Francesc Carol ha explicat que per al seu partit el Museu de les Matemàtiques és un bon projecte per a la ciutat que donarà sortida a les instal·lacions de Villa Felisa, que quedarà buida passat l’estiu, quan el cos de la Policia Local es traslladi de seu.
Francesc Carol
El regidor del PP Bruno de Salvador ha explicat que el seu partit no veu necessari que aquest museu s’instal·li a Sant Cugat i aposta per desprendre’s dels equipaments públics que estiguin buits com Villa Felisa o Can Quitèria, entre d’altres.
Bruno de Salvador
El regidor del PSC Pere Soler ha lamentat que el barri de l’Eixample Sud perdi la possibilitat de tenir un equipament per a la zona. A més, reclama transparència a l’equip de govern sobre el cost econòmic que suposarà la instal·lació del Museu de les Matemàtiques a Sant Cugat.
Pere Soler
En el mateix sentit s’ha expressat el portaveu d’ICV-EUiA, Joan Calderon, que ha afegit que tenir aquest museu a la ciutat no atraurà més turistes com han explicat des del govern local.
Joan Calderon
El portaveu de la CUP, Guim Pros, considera que l’anunci de l’arribada d’aquest equipament denota ‘improvisació’ i ‘poques ganes d’arribar a consensos amb l’oposició’.
Guim Pros
Els partits de l’oposició creuen que no hi ha cap demanda ciutadana per tenir a la ciutat aquest Museu de les Matemàtiques i que Sant Cugat té altres necessitats més urgents.

