L’Olimpyc Lubesa nota les baixes de tres dels seus jugadors claus, Xaloc Rión, Rubén i José Gonzàlez, i cau davant el Vall de Tenes per 2 gols a 5. Els florestans, que tot i la derrota fan un bon matx, no saben aguantar el 2 a 1 favorable als 5 minuts de la segona meitat i acaben perdent els tres punts.
Degut a les expulsions de la setmana passada davant l’Escola Pia, l’Olimpyc va afrontar el matx d’aquest dissabte enfront el Vall de Tenes amb tres absències considerables. Això va afectar molt als florestans, ja que van jugar amb el cinquè classificat sense cap pivot i sense un dels millors defensors de l’equip, el capità Xaloc Rión. El mateix Xaloc, Rubén, el pivot amb més gol i José Gonzàlez, un home amb experiència i caràcter, van ser tres baixes importants que l’equip va notar molt, sobretot en la segona meitat quan guanyant per 2 a 1 el Vall de Tenes li va remuntar el matx fins acabar golejant per 2 a 5. El president de l’Olimpyc Lubesa, Joan Ramon Subirats, diu que l’equip ha patit sense aquests tres jugadors, però que l’equip ha donat la cara.
El matx a la primera part va ser avorrit. El resultat empat a 1al marcador i amb un Vall de Tenes que sempre portava la inicitiva en el joc i tenia la possessió de pilota. L’Olimpyc va jugar al contracop i a intentar aprofitar molt bé les ocasions de gol. Amb una bona defensa i mirant de sorprendre en aquests contracops als cinc minuts de la segona meitat s’avançava 2 a 1. Aquest era el moment idoni perquè els florestans aguantessin en defensa i esperessin a tenir les oportunitats del contracop per poder ampliar el marcador. Però no va ser així, i el Vall de Tenes, amb experiència, i sabent triangular, en un tres i no res va canviar el resultat posant-lo amb un 2 a 3 favorable als visitants. Subirats comenta aquesta fase del matx.
A partir d’aquí un Olimpyc tirat cap a munt i un Vall de Tenes que en dues jugades establia el 2 a 5 definitiu. Amb aquest resultat els florestans se situen a la part baixa de la classificació. La propera setmana no hi haurà lliga, ja que es disputa la copa del Reï a Saragossa.

