Activat el nivell 2 del Pla ALFA pel risc d’incendis al Vallès Occidental

La mesura s'ha pres per les actuals condicions meteorològiques

200728-bosc-collserola-a-cugat.jpg
Imatge d'arxiu del Parc Natural de Collserola / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
18/06/22 a les 10:31h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Protecció Civil ha activitat el nivell 2 del Pla ALFA pel risc d’incendis a la nostra comarca i també a Sant Cugat pel risc potencial d’incendi forestal. L’objectiu és la vigilància exclusiva d’incendis forestals en aquest nivell 2, tot i que el nivell màxim és de 3. L’Ajuntament ja fa dies que manté activada la fase d’ALERTA del Pla de Protecció Civil Municipal pel risc d’Incendis. Protecció Civil aconsella ser prudents, tenir cura de les persones i dels elements més vulnerables.