24/05/26 a les 10:49h
|
1 minut de lectura
Secció:
Esports
La futbolista santcugatenca del primer equip del FC Barcelona, Adriana Ranera, ha guanyat la Lliga de Campions (4-0) davant el Lió aquest dissabte en una final disputada a la capital de Noruega, Oslo. Les blaugranes s’han imposat en un segon temps brillant amb doblet d’Ewa Pajor i Salma Paralluelo. Adriana Ranera es converteix en la primera futbolista santcugatenca en aixecar una Lliga de Campions. La futbolista, formada a les categories inferiors del Junior, està pendent de conèixer el seu futur amb un contracte que finalitza aquesta temporada.
Tags:
