Aguarón: ‘L’equip té moltes ganes de fer un gran paper, però poca experiència’

hoquei_patins_pablo_aguaron_espanya.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
12/09/11 a les 11:09h
 |  1 minut de lectura

El santcugatenc Pablo Aguarón disputa durant aquesta setmana el Mundial sub 20 d’hoquei patins amb la selecció espanyola a Portugal. Aguarón ha valorat les possibilitats del combinat espanyol en una entrevista a Cugat.cat.

Escolta-ho

La selecció espanyola és l’actual campiona del món sub 20 i vol revalidar el títol. D’aquella selecció només queden Aguarón i un altre jugador, la resta debuten en aquesta competició. El santcugatenc ha explicat les sensacions de l’equip davant la cita mundialista.