El santcugatenc Albert Staromiejski disputa aquest cap de setmana el Campionat d’Espanya de karate a Sevilla. Staromiejski, que es planteja fer una aturada a la seva carrera després del torneig, creu que té més possibilitats a la modalitat de kata que a la de kumité.
El karateka del Club Karate Sant Cugat Albert Staromiejski disputarà aquest cap de setmana el Campionat d’Espanya a Sevilla. Més de 700 esportistes es donaran cita en les modalitats de kata i kumité de les categories cadet, júnior i sub 21. Abans de marxar cap a la capital andalusa, Albert Staromiejski explica a Cugat.cat que es veu amb més possibilitats a la modalitat de kata.
Albert Staromiejski
Tot i ser un dels noms més destacats del karate santcugatenc i tenir un futur molt prometedor, Staromiejski ha decidit que després del Campionat d’Espanya es prendrà un descans. El karateka santcugatenc explica que vol viure noves experiències i descobrir altres arts marcials.
Albert Staromiejski
L’última competició que disputarà Staromiejski serà el Campionat d’Espanya aquest cap de setmana a Sevilla.

