Àlex Corretja es retira del tennis professional

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
20/09/06 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Tennis

El tennista santcugatenc Àlex Corretja es retira del tennis degut a una lesió ocular que li ha fet perdre visió. Corretja, professional des dels 15 anys, té un gran palmarés amb 17 títols individuals, 3 en dobles i amb un gran èxit: el Màsters al 1998. El santcugatenc posa punt i final a la seva carrera amb 32 anys.

Després d’un any d’absència a les pistes, Àlex Corretja farà oficial aquest dissabte la seva retirada del tennis després de 17 anys a l’el.lit d’aquest esport. Corretja va debutar com a professional l’any 1991 i va arribar a ocupar el segon lloc del rànking de l’ATP el 1999. Un balanç molt positiu amb 438 victòries i 281 derrotes i amb titols destacats. Una Copa Davis i una medalla de bronze a Sydney l’any 2000, i el Màsters assolit el 1998 són les grans fites del tennista santcugatenc.