Àlex Ortega (jugador HSC): “Jugar a Plata en els 50 anys del club seria màgic”

El central santcugatenc ha explicat el motiu del seu retorn després de quatre anys al BM Puerto Sagunto al 'Connectats'

230606-alex-ortega-2-a-cugat.jpeg.jpg
Àlex Ortega, jugador HSC / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
06/06/23 a les 19:58h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

Àlex Ortega, un dels jugadors d’handbol santcugatenc amb més projecció, torna a Sant Cugat. Ho fa després de quatre anys al BM Puerto Sagunto i d’haver contribuït aquesta temporada a l’ascens del conjunt valencià a la lliga ASOBAL. Llicenciat en INEF va començar en aquest esport una mica per casualitat i a l’escola. Ha passat per equips com el Barça sent cadet i per La Roca sent sènior. Ara, espera tornar a defensar la samarreta vermell-i-negre del club que l’ha vist néixer com a jugador. De la seva trajectòria i dels seus objectius n’ha parlat al ‘Connectats’.

Escolta-ho