26/05/26 a les 15:12h
|
1 minut de lectura
Secció:
Política
Alhora ha presentat aquest diumenge la seva secció local a Sant Cugat en un acte públic que ha servit per debatre sobre diverses problemàtiques del municipi, com l’accés a l’habitatge, les infraestructures, el creixement urbanístic o el bloqueig de l’avinguda del Baixador a Valldoreix. La trobada ha comptat amb la presència del president del partit, Jordi Graupera, i, segons la formació, ha reunit una cinquantena de persones, entre representants del teixit associatiu, cultural i esportiu de la ciutat. El partit també ha anunciat la creació de diverses comissions de treball temàtiques obertes a la participació ciutadana.
Tags:
