Alta participació a la 2a Easy Raid

-->
Enllaç copiat al clipboard
02/05/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esport Municipal

39 parelles participen a la 2a Easy Raid organitzada pel Club Muntanyenc Sant Cugat. L’equip Jets 22 s’ha imposat amb un temps d’una hora i 36 minuts.Marc Dinarés, organitzador de la prova, s’ha mostrat satisfet amb la gran participació.

Cursa d’Orientació, Patins en línia, Escalada, Ràpel, BTT i Espeleologia. Aquestes són les sis proves que han hagut de superar els 78 participants que han disputat a la segona Easy Raid. Tots ells competien en parelles i la primera en arribar ha estat la de l’equip Jets 22 amb un temps d’una hora trenta-sis minuts i quaranta-nou segons. HP Pedalada i Nap’s Colla del Matí els han acompanyat al podi. A diferència de l’anterior edició, aquest any l’Easy Raid era puntuable pel circuit Open Català, reconegut per la Federació d’Entitas Excursionistes de Catalunya. Escoltem Marc Dinarès, organitzador d’aquesta prova.

Declaracions

Marc Dinarès

Estem contentíssims. Ha estat tot un èxit. El fet que sigui Open ens ha donat major participació. De cara a l’any vinent esperem encara més gent

Aquesta segona Easy Raid ha estat un èxit organitzatiu i de participació. Marc Dinarés ha assegurat que hi haurà una tercera edició.