Ametller Origen referma l’aposta per Sant Cugat amb l’obertura d’una nova botiga

-->
Enllaç copiat al clipboard
03/04/18 a les 17:46h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Economia

La cadena d’establiments d’alimentació Ametller Origen ha obert aquest dimarts la seva segona botiga a Sant Cugat. Ubicada al carrer de Cerdanya número 2, la botiga ofereix en 500 metres quadrats els seus productes frescos i preparats de qualitat, a més d’una zona de restaurant i una altra infantil que s’obriran al públic al maig. L’espai, amb 35 empleats, també incorpora un pàrquing soterrani i exterior per als clients, que tindran 45 minuts gratuïts d’estacionament.

L’oferta d’aparcament és un dels reclams principals de la nova botiga, que permetrà provar a Ametller Origen un model de negoci diferent al dels locals de Casa Ametller. Ho ha explicat el director general i cofundador del grup empresarial, Josep Ametller.

Declaracions

Josep Ametller

Testejem una model nou: una botiga fora de la zona més urbana. Esperem que sigui una bona experiència.

El nou local és el més gran que l’empresa té a Sant Cugat, on es va implantar al 2011. L’espai ofereix un assortiment de productes d’alimentació propis provinents de l’eix mediterrani i productes elaborats a l’obrador que té a Olèrdola. En el cas d’aquesta nova botiga, també comptarà amb espais d’elaboració i venda de sushi al moment, secció de fleca Turris i venda assistida de carnisseria, xarcuteria i peixateria a càrrec de l’empresa Ribera-Manero. L’oferta de productes és un dels gran atractius per als clients

Declaracions

Clients

M’agraden els productes, són molt bons. / Trobo que els productes frescos són molt bons. / La qualitat del producte m’agrada molt.

L’obertura de la botiga ha comptat amb la presència de l’alcaldessa, Mercè Conesa, que ha celebrat que Ametller Origen hagi fet una aposta per Sant Cugat.

Declaracions

Mercè Conesa

Que hi hagi avui un Ametller Origen a Sant Cugat ens aporta un servei de molta qualitat. Estem molt contents.

Ametller Origen va obrir la seva primera botiga el 2001 a Vilafranca del Penedès i actualment té una xarxa de 92 establiments. L’objectiu de la companyia és oferir productes saludables amb el control de tot el circuit de comercialització, des del camp fins a la botiga.