L’empresa Applus+ certifica per tercer any ‘l’excel·lent qualitat’ dels serveis d’atenció ciutadana de l’Ajuntament. A més, el consistori ha obtingut també la ceritificació ISO per la gestió municipal de l’atenció ciutadana a l’Oficina Municipal d’Informació sobre el consum.
L’Ajuntament ha superat amb èxit la tercera revisió anual de la certificació ISO que atorga l’empresa Applus+ i que reconeix la qualitat dels serveis d’atenció ciutadana. Aquesta certificació, que té una validesa de tres anys, és una referència internacional per als requisits de qualitat i defineix el model de gestió que cal aplicar per satisfer les necessitats i expectatives dels usuaris. La regidora de Comunicació, Marta Subirà, s’ha mostrat molt satisfeta per aquesta certificació.
Marta Subirà
Els serveis municipals inclosos dins la certificació d’Applus+ inclouen la gestió municipal de l’atenció ciutadana i la tramitació de les gestions tributàries municipals. També avaluen la gestió de la formació ocupacional al Servei d’Ocupació Municipal (SOM) i la gestió de l’atenció ciutadana a l’Oficina Municipal d’Informació sobre el Consum.

