Arnau Benet: “El SantCu per mi és una forma de viure, una segona casa”

El jugador vermell-i-negre tanca l'etapa de 23 anys al club i obre una nova etapa laboral

250204-arnaubenet1-a-cugat.jpg
Arnau Benet, mantejat pels seus companys després del darrer partit / Foto: Aina Villares / SantCu
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
05/02/25 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

El jugador del SantCu Arnau Benet deixa el futbol després de 23 anys al club santcugatenc per motius laborals. Benet va iniciar la seva carrera a l’entitat santcugatenca amb 3 anys i tanca l’etapa amb 26. El santcugatenc destaca que “el SantCu per mi és una forma de viure i una segona casa”. “Aquest sentiment vermell-i-negre sempre el porto amb mi i evidentment que trobaré a faltar el club”, ressalta Benet.

Escolta-ho

Les frases més destacades de l’entrevista:

  • El moment més emotiu és la temporada que estem a punt de pujar a Tercera Federació. Duels molt intensos amb la Guineueta i una grada d’animació nostra que era increïble
  • El dia que no vaig jugar per lesió amb el cadet A on ens jugàvem l’ascens em va fer mal
  • Seguiré l’equip des de la graderia sobretot els partits a casa
  • Jugar amb el meu germà i veure com ho fa és un plaer
  • Tinc una nova vida laboral que no em permet compaginar amb el futbol
  • Moment on Arnau Benet deixa la pràctica de futbol davant el Sant Ildefons / Santcu- Aina Villares