L’atleta santcugatenc Arnau Martínez acaba 6è a la prova de salt del Campionat d’Espanya cadet de clubs disputat a Múrcia. La delegació d’atletisme de Sant Cugat ha quedat prou satisfeta ja que ha estat la primera prova oficial després de les vacances estiuenques.
El jove atleta de Sant Cugat Arnau Martínez ha aconseguit una meritòria sisena posició en el campionat cadet d’Espanya de clubs en la modalitat de salt. La coordinadora d’atletisme del Club Muntanyenc de Sant Cugat, Susana Regüela, fa una valoració molt positiva del resultat obtingut pel representant santcugatenc.
Malgrat aquests grans resultats, Susana Regüela és coscient que és un noi molt jove que ha de compaginar perfectament els estudis i l’esport amb els seus conseqüents viatges.
Aquesta ha estat la primera prova de l’atleta després de les vacances estiuenques.

