Arriba aquest diumenge l’eSports Penyes Futbol Games al Casal de Torreblanca

La Penya Blaugrana Sant Cugat organitza l'eSports Penyes Futbol Games

200119-egames_font_cc.jpeg.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
20/01/20 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

La Penya Blaugrana Sant Cugat organitza aquest diumenge a les deu del matí al Casal de Torreblanca l’eSports Penyes Futbol Games, torneig d’eFootball PES2020 per a infants i joves d’entre 8 i 18 anys. Les inscripcions s’han de formalitzar, abans d’aquest dimecres entre les sis de la tarda i les vuit del vespre, a la seu de la Penya Blaugrana Sant Cugat, al carrer Sant Domènech 15. S’ofereixen 72 places i també es crearà una llista d’espera per participar al campionat.

El guanyador rebrà una samarreta del FC Barcelona, el subcampió aconseguirà una motxilla del club blaugrana, el tercer i quart classificat rebran una pilota. Tots els participants tindran regals i hi haurà un sorteig d’un joc eFootball PES 2020. Els quatre primers classificats accediran a la final mundial que es disputarà a l’agost al Camp Nou. El president de la Penya Blaugrana Sant Cugat, Josep Maria Félez, ressalta que el campionat està obert a tota la ciutadania.