Tres clubs italians, tres francesos i un d’eslovè aporten el toc internacional a la 16a edició del Torneig de voleibol base femení- Ciutat de Sant Cugat ‘Miquel Martínez’ que es disputarà entre el 19 i el 22 de setembre. 48 equips dividits entre les categories juvenil, cadet i infantil disputaran la competició entre el pavelló de Valldoreix, la Floresta i la Rambla del Celler. Els partits es podran seguir pel marcador online gràcies a l’acord amb la Federació Catalana de Voleibol.
Més cartell internacional
El Gruisan, el Perpinyà i el Sens Olimpyque de Francça, el Tor Sapienza, l’Anderlini i Pinerolo italians i el Liubliana d’Eslovènia han convertit el torneig del Club Voleibol Sant Cugat en l’edició més internacional de les 16 que s’han disputat fins al moment. El Getxo basc, el Rivas i l’Alcobendas madrilenys també hi seran presents juntament amb equips catalans i la presència de 16 equips del club santcugatenc. La fase prèvia es disputa dijous i divendres i després es divideixen els equips en categoria or i plata en funció del seu nivell. La presentació dels equips es farà dissabte a la tarda i les finals estan previstes per al diumenge al migdia.
El torneig, presentat a l’Ajuntament
La regidora d’Esports, Gemma Aristoy, el director del torneig, Javier Rodríguez, el director esportiu del club, Toni Alemany, i la presidenta del Club Voleibol Sant Cugat, Núria Terribas, han presentat aquesta edició a l’Ajuntament aquest dimarts. Aristoy ha ressaltat la tasca que fa el club santcugatenc amb el planter i el potencial humà de l’entitat. Terribas ha destacat que el torneig segueix creixent, però cal intentar que l’oferta hotelera de Sant Cugat sigui millor perquè els clubs estrangers es quedin a la nostra ciutat i no hagin de marxar a d’altres indrets. El pav 2 no estarà operatiu per l’arranjament que s’ha fet i els partits es traslladaran al pavelló de Can Llobet.

