Atempo aposta per la innovació digital en la psicologia esportiva amb una nova aplicació

L'empresa santcugatenca, fundada per Albert Casorrán, prepara una eina digital per potenciar el benestar emocional d'esportistes

250429-albert_casorran_atempo-a-cugat_media.jpg
Albert Casorrán, fundador d'Atempo a Ràdio Sant Cugat / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
04/05/25 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

Després de més d’una dècada treballant amb esportistes, clubs i federacions, Albert Casorrán, fundador d’Atempo, ha detectat la necessitat de fer més accessible el suport psicològic i pedagògic a aquest col·lectiu a través de la tecnologia. Per això, des de l’empresa estan desenvolupant una aplicació digital basada en la seva pròpia metodologia, amb l’objectiu d’oferir recursos i acompanyament a esportistes i equips, independentment de la seva ubicació o nivell.

Escolta-ho

En una entrevista al magazín ‘Faves comptades’, Casorrán ha explicat que aquesta nova eina permetrà accedir a continguts i serveis adaptats, trencant les barreres de preu, temps i distància que sovint dificulten el treball psicològic en l’esport. “Amb una simple subscripció, qualsevol esportista podrà beneficiar-se del nostre acompanyament, i si cal, accedir a serveis més personalitzats”, explica Casorrán. El projecte es troba en fase de recerca de finançament per poder incorporar desenvolupadors i garantir la màxima seguretat i ètica en el tractament de dades, amb l’objectiu de democratitzar la salut mental esportiva i arribar a milers de persones a tot el món.