Aula de So inunda de teatre musical nadalenc el Celler Modernista

Diferents grups infantils han presentat els treballs fets durant aquest últim trimestre de l'any

221217-aulaso_foto_ajuntament.jpg
Actuació de l'Aula de So / Foto: Ajuntament
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
17/12/22 a les 12:56h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Els diferents alumnes d’Aula de So han presentat diferents espectacles de teatre musical aquest dissabte al matí al Celler Modernista, escenari improvisat a causa de la pluja. Aquesta és la 32a edició d’aquest espectacle que ha omplert de música i diferents coreografies fetes sobre l’escenari del Celler Modernista. Més de 200 persones, entre les quals l’alcaldessa, Mireia Ingla, han gaudit de les diferents interpretacions i del treball fet pels alumnes durant l’últim trimestre de l’any.

La plaça de l’U d’Octubre havia de ser l’escenari d’aquestes actuacions, però la pluja ha fet que l’acte es traslladés al Celler Modernista. Un cop allà, els professors i professores han guiat els alumnes que han ofert petits tasts del que serà l’actuació de final de curs. Els nois i noies, agrupats per edats, han ofert un brillant espectacle de teatre musical amb bon ritme i dinamisme. El fundador i director d’Aula de So, Martí Marín, ha ressaltat que aquest acte és una tradició molt arrelada a la nostra ciutat i molt important també per als alumnes de l’entitat. Marín també ha parlat de la Fundació Aula de So, creada des del 2 de desembre, i que es presentarà en societat al febrer o març.

Declaracions

Martí Marín

És un dia especial aquest perquè des de fa 32 anys que organitzem aquest espectacle. És una feina dels professors i dels alumnes compartida.