Barcelona es prepara pel Tour i Sant Cugat també

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
03/04/09 a les 21:03h
 |  1 minut de lectura
Secció: Ciclisme

L’organització del Tour de França donarà a conèixer d’aquí a quinze dies el traçat definitiu de l’etapa que passarà per Sant Cugat. La cursa passarà per la nostra ciutat després que els ciclistes vinguin de la carretera de la Rabassada.

Barcelona ja es prepara per rebre el Tour de França. La ronda francesa arribarà a Barcelona procedent de Girona el dijous 9 de juliol. L’endemà sortirà de la capital per marxar fins Andorra. L’Ajuntament de Barcelona convertirà la ciutat de color groc amb diverses jornades abans del pas dels ciclistes. Segons ‘El Periódico’, s’han reservat 4.500 habitacions a Barcelona per acollir la caravana francesa entre equips, organitzadors, mitjans informatius i patrocinadors. Pel que fa a l’etapa que creuarà la nostra ciutat, serà el divendres 10 de juliol i els ciclistes sortiran de Barcelona, pujaran la Rabassada i passaran per Sant Cugat direcció Andorra. L’organització del Tour espera que d’aquí a quinze dies pugui comunicar a l’Ajuntament de Sant Cugat el traçat definitiu del pas de la ronda francesa per la nostra ciutat.