ha començat a les set del vespre amb una assemblea general on els dos candidats han tingut una última oportunitat per convèncer els indecisos. Desenes de socis s’han desplaçat a la seu de l’entitat per exercir el dret a vot. Alguns d’ells han lamentat les limitacions d’espai i altres han expressat el malestar per no poder votar fins que acabessin les intervencions de Bendinelli i Sans. El recompte ha donat una victòria clara a la candidatura de Bendinelli, que ha destacat la participació en la jornada d’aquest dimecres i el resultat obtingut, el qual creu que s’ha aconseguit gràcies al boca-orella. El president electe ha recordat alguns dels punts claus del programa de la seva junta, com fer créixer el club, millorar el funcionament de la fundació i garantir la transparència.
Silvano Bendinelli
La candidatura d’Antònia Sans, on no s’incloïa ningú que formés part de la junta sortint, només ha aconseguit 85 vots, gairebé un 35% del suport dels socis que han votat. Tot i així, Sans ha subratllat la mobilització dels socis a l’hora d’elegir la nova junta.
Antònia Sans
Dels 243 vots registrats aquest dimecres, quatre han estat en blanc i vuit, nuls.
Continuïtat i participació Silvano Bendinelli
pren el relleu a Francesc Cruces a la presidència amb la voluntat de potenciar la participació, cercar la col·laboració amb altres entitats i l’Ajuntament, i consolidar l’equilibri econòmic com a objectius principals. Bendinelli, tresorer de l’anterior junta, vol que el club sigui un referent cultural i esportiu i per això plantejarà mecanismes per afavorir la participació i fomentar el voluntariat. Això passarà per la creació d’una comissió consultiva amb representació de les diferents seccions. La nova junta directiva estarà formada per Silvano Bendinelli, Ignasi Gonzalvo, Jesús Gracia, Amàlia Roig, Iris Casabona, Imma Pueyo, Maria Trinitat Fernández, Oliver Giralt, Ferran Muray i Roger Roca.

