Berasategui: ‘Trenzano ens demana cada partit que gaudim del rugbi’

rugby_sant_cugat_berasategui.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
20/09/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

El jugador del Club Rugby Sant Cugat Iñaki Berasategui ha destacat en una entrevista al programa ‘Esport en Marxa’ que l’equip s’ha adaptat perfectament al nou plantejament del tècnic, Arturo Trenzano. Berasategui creu que el període d’adaptació ha anat molt ràpid i que el primer triomf a la lliga demostra la confiança dels jugadors en el nou sistema de joc.

Escolta-ho

Algunes de les frases més destacades de l’entrevista:

‘La plantilla és la mateixa de la temporada passada, però busquem gaduir del rugbi’. ‘L’objectiu és guanyar cada partit, però sense aquella pressió que teníem per pujar de categoria’. ‘La nova proposta d’Arturo Trenzano ens agrada molt i ens hem preparat durant l’estiu per adaptar-nos de la millor manera possible’. ‘Cal tenir paciència amb la nova manera de jugar, però és un rugbi dinàmic i molt ràpid’.