Berta Rodríguez participarà en el 15è congrés estatal del Partit Popular

careto-berta2.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
29/09/04 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Política

La presidenta del PP de Sant Cugat, Berta Rodríguez, participarà en qualitat de compromissària al 15è Congrés Nacional del partit. Rodríguez intervindrà a la ponència organitzativa de la formació, titulada ‘Més partit’, on es debatran els Estatuts i l’estructura organitzativa.

L’objectiu del 15è Congrés Nacional del Partit Popular és reformar els Estatuts del partit i la seva estructura. Berta Rodríguez, presidenta del Partit Popular a Sant Cugat, participarà a la ponència ‘Més partit’ com a representant de la província de Barcelona, i presentarà esmenes a la ponència organitzativa sobre la importància del cristianisme en el partit i la forma d’elecció dels càrrecs de la formació. Berta Rodríguez explica els seus objectius al Congrés.

En les ponències, també es tractaran algunes de les prioritats de la formació de cara al futur, com reforçar l’afiliació, la creació d’un Consell Autonòmic i un Consell de Política Exterior i quatre noves àrees dins del partit . A més, Berta Rodríguez donarà suport a la proposta de nomenar president d’honor del partit a l’expresident del govern espanyol, José María Aznar.

Aquesta no és la primera vegada que Berta Rodríguez és nomenada compromissària en un congrés de partit a nivell estatal, ja que també va participar en el darrer. A més, la presidenta del PP a Sant Cugat s’ha mostrat molt satisfeta de poder representar la nostra ciutat dins del partit i el congrés, que tindrà lloc aquest cap de setmana.