El torneig de pàdel ‘Ajudem els altres’ organitzat pel Bocca Restaurant & Club al club Junior serà a benefici de la Fundació Invest for Children, dedicada a la integració de persones amb discapacitat intel·lectual. El torneig es disputarà des de dissabte de la setmana vinent fins al 5 d’octubre i s’espera la participació d’unes 200 parelles.
Arriba la 5a edició d’aquest torneig que sempre va adreçat a recaptar fons per a diferents fundacions. Enguany és Invest For Children qui es beneficiarà dels diners que es recaptin durant la setmana del torneig que començarà el darrer dissabte d’aquest mes. El gerent de la Fundació amb seu a Barcelona, Urbano Gropello, explica quina és la filosofia d’Invest For Children.
Urbano Gropello
A més del torneig de pàdel també es farà un destinat als nens i un sopar i entrega de premis l’11 d’octubre. A l’acte han assistit a més del gerent d’Invest For Children, Urbano Gropello, el regidor d’Esports, Xavier Tizón, el director de Bocca Restaurant & Club, Nino Muñoz, la tinenta d’alcalde de Serveis a la Ciutadania, Susanna Pellicer, el president del Junior, Miki Ranera, el director esportiu de la secció de pàdel del Junior, Toni Navarro i l’alcaldessa Mercè Conesa, que ha destacat l’ambient solidari que es viu als diferents estaments de la ciutat des de fa un temps.
Merce Conesa
El torneig compta amb tres categories, femenina, masculina i mixta i té un preu de 45 euros. Les inscripcions es poden fer a través de Padel.cat.

