Sant Cugat ha respost positivament un any més al Gran Recapte d’Aliments. Enguany, la jornada ha aplegat 450 voluntaris a la ciutat, que durant divendres i dissabte han recollit aliments nutritius de primera necessitat en 16 supermercats del municipi. Les franges de recollida amb més afluència han estat divendres a la tarda i dissabte al matí. La 9a edició de la jornada solidària del Banc dels Aliments confia a superar les 40 tones de l’any passat.
Per a l’organització, un dels temors d’enguany era que el context polític pogués influir negativament en la campanya de recollida d’aliments. Tot i això, el coordinador local d’El Gran Recapte, Jaume Ibars, creu que finalment la situació política no ha afectat tant la jornada i que a Sant Cugat ha funcionat molt positivament.
Per a les persones voluntàries que hi participen, El Gran Recapte és molt gratificant perquè mostra la solidaritat de la ciutadania.
Un any més, l’EMD de Valldoreix
també s’ha sumat a la iniciativa amb un donatiu de 400 euros en aliments de primera necessitat. El Banc dels Aliments començarà a classificar i a fer el recompte dels productes recollits a partir d’aquesta setmana i en els propers dies farà pública la xifra total de tones recollides.

