La Casa-Museu Cal Gerrer acull una mostra del santcugatenc Miquel Cabanas-Alibau amb motiu del centenari del seu naixement. L’artista va trobar part de la inspiració a la urbanització de Mas-Mel, a Segur de Calafell, on va fer realitat algunes de les que es consideren les seves millors obres. Aquestes peces, entre les quals hi ha una escultura, pintures, dibuixos i fotografies, es poden veure a la mostra. L’exposició es podrà veure fins l’11 de setembre.
El president de la Fundació Cabanas i responsable de Cal Gerrer, Frederic Cabanas, ha subratllat la vigència i la modernitat que presenten les obres del seu pare.
Frederic Cabanas
La presentació de l’exposició ha aplegat una trentena de persones, entre elles l’alcaldessa, Mercè Conesa, que ha posat de relleu la contribució artística transversal de Cabanas-Alibau.
Mercè Conesa
Cal Gerrer continuarà amb els actes d’homenatge a Cabanas-Alibau amb una projecció dissabte de la setmana vinent i un homenatge a peu de carrer el 10 de setembre.

