Can Caldés promociona el horseball amb un partit d’exhibició aquest dissabte

horseball1_cancaldes_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
21/05/14 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

L’Hípica Can Caldés acollirà aquest dissabte un partit d’exhibició de horseball amb la participació de genets i amazones que formen part de l’equip del centre. Can Caldés prepara un equip per competir la temporada vinent a Lliga Catalana. L’activitat prevista per a les cinc de la tarda és gratuïta i oberta a tothom i s’inclou en el programa d’activitats de la campanya Sant Cugat Experience.

El horseball és un esport d’equip en què competeixen conjuntament genets i amazones. Es tracta de passar-se la pilota a gran velocitat fins encistellar-la. Com explica Marc Arranz, entrenador de l’equip de Can Caldés juntament amb el seu germà Carles, ‘es tracta d’un esport d’atac i defensa, que combina elements del bàsquet, el rugbi i l’equitació’. Els dos també són àrbitres de la Lliga Catalana. L’exhibició es durà a terme a les instal·lacions de l’Hípica Can Caldés, Avinguda de les Corts Catalanes, s/n.