Can Calopa acollirà el refugi d’animals de Sant Cugat el 2004

premi-cire-pomar.jpg.JPG
-->
Enllaç copiat al clipboard
14/11/03 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Municipal

Sant Cugat tindrà el 2004 un refugi municipal d’acollida d’animals. D’aquesta manera, l’Ajuntament vol posar remei a la manca d’espai i recursos de la Residència Canina de l’Arrabassada. El projecte, que acaba d’arrencar, preveu la possibilitat d’aixecar el local al polígon industrial de Can Calopa.

Actualment, la Residència Canina de l’Arrabassada s’encarrega de recollir i mantenir els animals trobats a la via pública, segons el conveni signat amb el consistori l’any 2000. Tot i la tasca que realitza aquesta entitat, el consistori ha vist oportú que la ciutat disposi d’un centre que reuneixi la superfície i condicions necessàries per tenir cura d’aquests animals. Per aquest motiu, l’administració ja està treballant en la possible ubicació del refugi al polígon de Can Calopa, aprop del nou Escorxador. El tinent d’alcalde de Medi Ambient, Eduard Pomar, ha dit que les dades de recollida d’animals al municipi són preocupants:

Un cop el centre d’acollida sigui una realitat, l’Ajuntament té la voluntat de treballar colze a colze amb local de l’Arrabassada. Eduard Pomar:

En cas que el projecte es faci efectiu als terrenys de Can Calopa, l’edifici construït acollirà altres serveis municipals a banda del refugi d’animals.