Cap de setmana exitós per a les atletes del Muntanyenc

atletisme_ela_catalunya.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
04/06/12 a les 13:11h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

L’atleta del Muntanyenc Meritxell Playà ha guanyat l’Estatal cadet en salt de llargada i als 100 metres organitzat per la federació espanyola d’esports per a cecs. D’altra banda, Êlla Bestué i Blanca Rius han guanyat el campionat d’Espanya amb la selecció catalana cadet. Bestué ha contribuit a l’èxit català amb una segona plaça en salt de llargada i Rius, sisena als 1000 metres llisos.

Meritxell Playà continua sumant nous èxits aquesta temporada. Playà ha aconseguit dues medalles als 100 metres amb un registre de 14 segons i 32 centèsimes i en salt de llargada amb una marca de 4 metres i 35 centèsimes. L’actualitat del Muntanyenc també ha passat per Saragossa on s’ha disputat el campionat d’Espanya cadet per a seleccions autonòmiques. Catalunya ha tornat a demostrar el seu potencial guanyant la competició en categoria masculina i femenina. Les santcugatenques Êlla Bestué i Blanca Rius han sumat punts per a la delegació catalana. Bestué ha quedat subcampiona en salt de llargada amb una marca de cinc metres i 30 centímetres i Rius, sisena, als 1.000 metres amb marca de tres minuts, set segons i 39 centèsimes.