Capio Hospital General amb el Cros Ciutat de Sant Cugat

-->
Enllaç copiat al clipboard
14/07/09 a les 14:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esport Municipal

Capio Hospital General és el nou patrocinador del cros Ciutat de Sant Cugat amb una aportació d’11.000€. L’acord entre la regidoria d’Esports i l’empresa santcugatenca vol potenciar el món de l’esport i la vida saludable. El patrocini és per un any prorrogable.

El cros Ciutat de Sant Cugat estrenarà nou patrocinador, el Capio Hospital General, que invertirà 11.000 euros en aquesta prova. L’Ajuntament de Sant Cugat agraeix aquesta inversió ja que es tracta d’una cursa referent a la nostra ciutat i al Vallès. El centre mèdic té l’objectiu de fomentar una vida sana i creu que el cros és un exemple a seguir. Aquesta inversió també és producte de la natalitat santcugatenca, ja que un de cada tres nens són nascuts al Capio Hospital de Sant Cugat. El director general de Capio Hospital General, Xavier Mate, valora l’acord.

Declaracions

Xavier Mate

Estem molt satisfets amb el patrocini del cros Ciutat de Sant Cugat.

El regidor d’esports de l’Ajuntament de Sant Cugat, Xavier Amador, creu que Capio Hospital General i el cros tenen molts vincles.

Declaracions

Xavier Amador

El cros i el Capio Hospital General de Catalunya tenen molts vincles d’unió.

El cros ciutat de Sant Cugat està previst que se celebri el proper 15 de novembre al Parc de la Pollancreda