L’esportista de l’Escola de Patinatge de Sant Cugat Carlota Garcia es classifica per la final de la Copa Federació de Barcelona que es disputarà el pròxim mes de novembre. Garcia aconsegueix el passi després d’acabar en primera posició a la prova celebrada aquest cap de setmana. L’altra representant de l’Escola, Neus Goyeneche, no va tenir la mateixa sort i va patir una lesió en el primer dia de competició.
Les representants de l’Escola de Patinatge estan en un bon moment de forma. Si fa unes setmanes 5 patinadores van aconseguir la classificació per la fase comarcal de l’Interclubs, aquest cap de setmana la patinadora Carlota Garcia ha guanyat la prova de la Copa Federació de Barcelona disputada a Lliçà de Vall i s’ha classificat per la final d’aquesta competició. Garcia va fer un concurs molt complet, tant en el programa curt de dissabte com en el programa llarg de diumenge. L’entrenadora de l’Escola de Patinatge, Cristina Muñoz, destaca la gran actuació de la patinadora.
Per altra banda, l’altra representant de l’Escola, Neus Goyeneche, va patir una lesió en el primer dia de competició i va haver de retirar-se. Tot i que encara no s’ha determinat la magnitud de la lesió, Cristina Muñoz confia en que no sigui greu.
La final de la Copa Federació de Barcelona es disputarà el novembre. Si Carlota Garcia acaba entre les quatre primeres classificades aconseguiria el passi per la Copa Federació de Catalunya.

