Carolina Herrera jugarà amb la selecció mundial d’hoquei patins davant Catalunya el 30 de desembre

carolinaherrera_phcsc_femeni_1617.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
21/12/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

La jugadora del Patí Hoquei Club Sant Cugat, l’argentina Carolina Herrera, jugarà amb la selecció mundial d’hoquei patins davant Catalunya dissabte de la setmana que ve al pavelló de Vic. El partit es disputarà a un quart de vuit de la nit. La Federació Catalana de Patinatge, la botiga d’esports Hockeymania i la Fundació Joan Petit Nens amb Càncer organitzen la diada de la Festa Nadal sobre Rodes, que començarà a dos quarts de tres de la tarda i finalitzarà a les nou de la nit.