CDC celebra l’increment de militants després d’haver perdut el govern de la Generalitat

careto-pujol.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
09/07/04 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Política

Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) afronta una nova etapa amb l’objectiu d’enfortir-se i ser determinants en el futur de Catalunya. Així ho ha assegurat el president d’aquesta formació, Jordi Pujol, durant un sopar de militants celebrat a Sant Cugat. Pujol s’ha mostrat molt satisfet de l’increment de militància que ha tingut Convergència, tant a nivell local com al conjunt del país, i que evidencia, diu, la il·lusió i el suport dels seus votants.

La secció local de CDC ha celebrat un sopar de militants a la Masia Can Ametller, amb l’objectiu de trobar-se amb el president de la formació, Jordi Pujol, i poder intercanviar dubtes, comentaris o incerteses. Entre d’altres coses, Pujol ha explicat que el partit viu ara un moment molt important en que s’ha d’iniciar una nova etapa i treballar, després d’haver perdut el govern de la Generalitat, per ser una força determinant al conjunt de Catalunya. En aquest sentit, el president de CDC ha celebrat l’increment de militants que en els darrers mesos hi ha hagut a nivell català, i que en el cas de Sant Cugat ha sigut de 62 persones en 5 mesos.

Per motius d’agenda, aquest sopar ha coincidit però amb la vigília del congrés nacional de Convergència, un congrés determinant on s’aprovarà la nova executiva del partit i es determinaran les noves línies de futur. Tot i això, el president de la secció local, Ramon Bonastre, ha assegurat que es tracta d’una coincidència i que l’únic objectiu és fer una trobada amb els militants per intercanviar opinions amb el seu president nacional.

Pel que fa al congrés d’aquest cap de setmana, Pujol no ha volgut fer cap comentari al respecte ja que, segons ha afirmat, la figura central d’aquesta jornada ha de ser el secretari general, Artur Mas. El sopar s’ha fet a la Masia Can Ametller de Sant Cugat i ha comptat amb l’assistència d’uns 140 militants de CDC a Sant Cugat.